המלץ לחבר מ 
 
 
 
 
 
 
שלושים פעילים של תנועת "אם תרצו" קיימו צעדת מחאה
 
21 לJanuary 2008 ב15:16  |  
 
היום, יום שלישי, קיימו כשלושים פעילים בתנועת 'אם תרצו' צעדת מחאה מכיוון ירושלים לכיוון לטרון בדרישה להתפטרות ראש הממשלה ושר הביטחון. המפגינים יצאו ברכבים מהכניסה לירושלים ובמבשרת עברו לתנועה רגלית מכיוון מחלף הראל לכיוון לטרון אך לאחר כשעה של הליכה נעצרו על ידי המשטרה שמנעה את המשך הצעדה תוך הדגשה כי מדובר בהוראה מלמעלה!הסטודנטים קיימו הפגנה קצרה במחלף חמד ודרשו מהמשטרה לאפשר את המשך הצעידה אך לאחר שנענו בסירוב הוחלט לשלוח את המפגינים חזרה לבתיהם. "כתנועה הפועלת לחיזוק ערכי הציונות בישראל, 'אם תרצו' רואה בהמשך כהונתה של הממשלה הנוכחית סכנה מוחשית לביטחון ישראל ופגיעה חמורה בדמוקרטיה ובקשר שבין העם נבחרי הציבור שלו", אומר רונן שובל, יו"ר 'אם תרצו' ומוסיף: "אנו רואים בכל חבר כנסת שמאפשר את המשך כהונת ראש הממשלה ושר הביטחון כאחראי למחדלים הבאים וכשותף למחדלים שכבר בוצעו. הדבר היחיד שיש לעשות עכשיו הוא לקבל את רצון העם ולהוביל לבחירות חדשות". 'אם תרצו' היא תנועה חוץ פרלמנטרית הפועלת לחיזוק ערכי הציונות בחברה הישראלית. התנועה הוקמה לפני כחצי שנה וכיום חברים בה כמה אלפי ישראלים, מרביתם צעירים וסטודנטים. התנועה מקיימת פעילויות במגוון תחומים בציבוריות הישראלית וכעת היא נוטלת חלק במאבק להפלת הממשלה. התנועה גם מפעילה אתר אינטרנט ומוציאה לאור עיתון העוסק במחשבה רעיונית ציונית שמחולק בקמפוסים ברחבי הארץ.  

 

Leave a comment

Powered by Ajax Comments

הצביעו על תירוצי ברק!
קולותתירוץ
419
273
395
336
158
1559
1004
חיתמו על
העצומות!
 
  • דו"ח הביניים של ועדת וינוגרד הראה שראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל כשלו. אהוד אולמרט הוא היחידי המשמש עדיין בתפקידו.
  • הדו"ח הסופי של ועדת וינוגרד יחשוף פרטים נוספים על התנהלותו הכושלת של ראש הממשלה וייתן תנופה מחודשת לדרישתנו מאהוד אולמרט: התפטר!
  • בעקבות הצלחתה של העצרת בכיכר רבין, אותה ארגנו לאחר פרסום דו"ח הביניים, התחייב אהוד ברק כי יפעל להחלפתו של אולמרט. אנחנו נדרוש מברק כי יעמוד בהתחייבותו ולא יתחבא מאחורי תירוצים ושיקולים פוליטיים צרים.
  • אנחנו, קואליציה אזרחית המורכבת מחיילי מילואים, משפחות שכולות, תושבי קווי העימות, סטודנטים ואנשי ציבור, היינו שותפים למלחמת לבנון השנייה בחזית ובעורף ועתה לקחנו על עצמנו להוביל את המחאה הציבורית ולהביא להחלפתו של ראש הממשלה.
בשם מטה המאבק
אלוף (מיל') עוזי דיין,
יקיר שגב
הריני חותם על
עצומת האזרחים
הריני חותם על
עצומת המילואים
 
עיקרי דוח הביניים
של וינוגרד
כיתבו לחברי כנסת!